پایگاه شهید ابراهیم هادی

سلام بر ابراهیم

طبقه بندی موضوعی


سلام به شهید ابراهیم هادی و بازدیدکنندگان وبلاگ امیدوارم بتونم شما را با این شهید بیشتر آشنا کنم ،فقط یادتون نره هر پستی و مطلبی رو میخونید یک صلوات برای شهید ابراهیم هادی بفرستید و اینجا تو قسمت نظرات میتونید دلنوشته خودتون با شهید ابراهیم هادی به اشتراک بگذارید

نکته: قبل از نوشتن دلنوشته برای شهید ابراهیم هادی 5 صلوات بفرستید به نیت اینکه دلنوشته شما را بخونه سپس دلنوشته خود را ارسال کنید

لینک کانال تلگرام شهید ابراهیم هادی

نظرات  (۲۳)

اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۰۰:۰۱ سید مهدی سید مهدی
سلام شهید
دست ما هم بگیر
۲۹ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۵۱ حسین کریمی
ضمن سلام و درود بر روان پاک شهیدان به خصوص شهید گرانقدر ابراهیم هادی(جنت مکانه) به شما دوست عزیز سلام عرض می کنم و از شما برای دنبال کردن وبلاگم دعوت میکنم.
با آرزوی توفیق
۲۲ شهریور ۹۵ ، ۲۰:۱۰ هدهد شیرین سخن
سلام بر ابراهیم
۰۴ مهر ۹۵ ، ۱۹:۱۱ فاطمه سلیمی
شهید ابراهیم هادی
اسمشون خیلی برام آشنا است
کلا تو آوای اسمش هم حرف از خلیفه الله و هدایت هست
امیدوارم دست مارا هم بگیرند
اجرتون با شهدا
۰۵ مهر ۹۵ ، ۱۲:۴۴ سرباز گمنام
اللهم الرزقنا توفیق الشهادت....
۰۵ مهر ۹۵ ، ۲۳:۵۶ مینا سیدیان
با درود
جایگاه شهید جایگاه رفیعی است که نصیب هر کسی نمی شود .
بهروز و تندرست باشید
۰۶ مهر ۹۵ ، ۱۶:۰۰ عباس زاده
سلام علیکم مومن
رو داش ابرام شاد
بارها قسمت شده منزل شهید رفتیم و از خاطرات شهید و همرزمانش استفاده کردیم
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

عرض کنم که چند وقتیه با رفقا میریم باشگاه...خب اونجا همه درصددند که کی وزنه بیشتر می زنه؟ کی هیکل ورزیده تری داره و از داستان ها...
اتفاقا مدام یاد این شهید می افتم که به جای ساک ورزشی، لباس هاشو می انداخت تو کیسه پلاستیکی که مبادا این ورزش بخواد از مسیر الی الله گمراهش کنه....
یه پیرمردی شمرده بود که ابراهیم هادی 700 تا شنا رفته بوده اونم یه ضرب..حالا ما دو تا شنا میریم خسته میشیم....

ابراهیم هادی می گفت ورزش کن تا بدنت برای خدمت به اسلام، اماده باشه..خلاصه که همه کارها برای اسلام...

دلنوشته نشد مومن...ببخشید 
اما یاد شهید، لذت فوق العاده ای داره....


اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
سلام علی ابراهیم
داش ابرام خیلی وقته سراغم نمیای 
یعنی من طوری شدم که حضورت کم شده
دلم خیلی برات تنگ شده خیلی ی ی ی 
سلام
ممنون از توجهتون به شیعه بلاگ
یاعلی
:)
۲۱ دی ۹۵ ، ۲۱:۴۰ سید مهدی
خداوند همه شهدا را غریق رحمت بیکران خود بگرداند و مارا شرمنده انها نکند
۲۸ دی ۹۵ ، ۲۱:۲۱ محمد باقر
سلام بر ابراهیم هادی
داداش خوبم هوامو داشته باش، از بقیه خیلی عقبم....
۲۱ بهمن ۹۵ ، ۰۷:۵۲ حامد عبدالهی
امید که ادامه دهنده راهشون باشیم
ممنونم از حضورتون
۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۳۷ مخلص اقا ابرام
سلام اقا ابراهیم.من دختری 11ساله هستم.  من کل کتاب سلام بر ابراهیم را خواندمو از برخوردتان با دزد و همینطور ماجرای کلید و سوئیچ ماشین خیلی خوشم امد و همینطور از ماجرای نام کتاب .من واقعا شیفته ی اخلاق شما شدم اگر می شود لطفا یک شب به خواب من بیایید ،خواهش می کنم اقای ورزشکار
دوستدار شما

شهیدابراهیم  کمکم کن

۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۰۰ مخلص آقا ابرام
 سلام اقای هادی من از شما می خواهم که نگذارید حتی یک تار مو لز سر مردم کشورم و یک وجب خاک از  وطنم به دست تروریست ها بیافتد خودت از آن بالا  نظاره گر همه چیز هستی و میبینی که ایرانیان  چگونه از کشورشان دفاع می کنند
من اهل مشهد هستم و نگران حرم مطهر امام رضا هم هستم خواهش می کنم به درخواستم توجه کنید  

                                                             
۲۳ خرداد ۹۶ ، ۱۷:۰۹ مخلص آقا ابرام
سرباز بعثی را به دوش گرفتی و بعد از چندی آپاندیست اوت کرد و دل درد شدیدی گرفتی و مجبور به عمل آپاندیس شدی:(
فقط به خاطر یک سرباز بعثی...
شما می گفتی آنها بعد از اینکه اسیر شدند مهمان هستتند و ما میزبان
۱۱ تیر ۹۶ ، ۱۵:۳۸ مخلص آقا ابرام
دوستداران آقا ابراهیم هادی لطفا کتاب سلام بر ابراهیم 2 را هم تهیه کنید واقعا زیباست:)
سلام
شهید هادی کمکم کن
چه وبلاگ خوبی
داداش دنبال میکنی
که منم دنبالت کنم
داداش
۰۳ مرداد ۹۸ ، ۱۴:۴۳ محمدرضا دهایی
سلام وبلاگتون خیلی عالیه ان شاء الله موفق باشید

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
تجدید کد امنیتی